خرید FIFA Soccer 09
نوشته شده توسط : mohammad

FIFA Soccer 09


خرید FIFA Soccer 09


دسته بازی سرگرمی زیردسته ورزشی

FIFA Soccer 2009 جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 15 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است . این بار همراه با گزارش جذاب عادل فردوسی پور به همراه لیگ برتر ایران در نیم فصل دوم سال 87-88 همراه با آخرین نقل و انقالات لیگ و تمامی بازیکنان !
فیفا 2009 اولین نسخه سری بازی های فیفا برای PC است که برای Next-Generation و کنسول های نسل آینده ساخته شده است و این در حالیست که نسخه 2008 آن در PC فاقد این ویژگی بود و در کنسول های XBox 360 و Playstation 3 که این فن آوری نوین را داشت بسیار عالی درخشید و حتی در نزد منتقدان در قیاس با نسخه 2008 رقیب دیرینه اش Pro Evolution Soccer نیز توانست تحسین بیشتر منتقدان را برانگیزد !
گیم پلی بسیار عالی در این نسخه، قابلیت استفاده از موس برای علاقمندان به بازی با موس و کیبورد و ویژگی های خاص هدایت تیم در آن حالت، دارای 32 حرکت تکنیکی مهارتی، گرافیک بسیار عالی و چهره بسیار طبیعی و واقعی طراحی شده بازیکنان به خصوص بازیکنان مطرح فوتبال که چهره منتقدان را در نسخه پیش نمایش برانگیخت ، پرداختن به جزئیات بیشتر، حرکت روانتر و کنترل خوب و بسیار طبیعی توپ توسط بازیکنان، سرعت واقعی توپ و بازی را از ویژگی های جدید و منحصر نسخه 2009 در بازی فیفا می توان نام برد !
همچنین شایان ذکر است فیفا 2009 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی،40 تیم ملی فوتبال دنیا، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا همچون استادیم ملی انگلستان یعنی ویمبلی لندن را از آن خود کند !
بازی فیفا 2009 پیش از عرضه در بررسی که از سوی منتقدان حرفه ای سایتها و مجلات معتبر از جمله سایت IGN و مجله GameMaster صورت گرفت همگی امتیاز 9 از 10 یا نمره فوق عالی را به این بازی زیبا و جدید و متفاوت فوتبال دادند !
بازی FIFA Soccer 09 برای اولین بار به دلیل گرافیک بالایش و پرداختن به جزئیات زیبای بازی فوتبال و تحولات اساسی که در این نسخه کرده است حجم آن از یک DVD نیز بالاتر رفته و در قالب دو دی وی دی 4.7 گیگابایتی برای همطونان عزیز آماده سفارش است !
سازنده : کمپانی Electronic Arts
ناشر : کمپانی Electronic Arts
تاریخ انتشار : Oct 2, 2008
وب سایت اختصاصی : FIFA 09
رده بندی ژانر : ورزشی، فوتبال
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Everyone - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
برخی بهبود ها و تغییرات به وجود آماده در نسخه جدید بازی فیفا 2009 :
- گرافیک بسیار عالی و طبیعی بازی در قیاس با تمامی نسخه های این بازی که چهره بازکنان مطرح بسیار عالی و با جزئیات کامل طراحی شده است!
- قابلیت چینش ترکیب تیم در 140 حالت مختلف هجومی و 40 حالت دفاعی و حتی ذخیره ترکیبات و به کار گیری آنها برای تقویت نقاط ضعف تیم طی بازی !
- بهبود در responsiveness یا واکنش و پاسخدهی به دستوراتی که به بازیکنان می دهید به عنوان مثال توپ را با سرعت طبیعی و سریع رها می کنند.
- حرکت با توپ بسیار روان و شتاب طبیعی که در نسبت به نسخه های پیشین بسیار پیشرفت کرده است .
- سیستم تنه زدن و حرکت شانه به شانه جدید که قدرت بدنی بازیکنان به خوبی نمایان است .
- سیستم کاملا تغییر و بهبود یافته ضربه زدن چه به توپ و چه خطا که به دقت سرعت، شتاب، وزن و قدرت هر بازیکن را هنگام ضربه زدن به توپ می سنجد که به موجب آن هر بازیکن فقط و فقط مانند خودش شوت می زند !
- سیستم جدید دربازه بانی بازی که دربازه بان بسیار طبیعی تر جاگیری می کند و واکنش های بسیار واقعی و انسان گونه تری از خود به نمایش می گذارد و همچنین قادر است پس از یک شیرجه سخت در زمان کمی آمادگی خود را پیدا کند!
- بهبود عالی در وضعیت آب و هوایی در قیاس با نسخه های پیشین که اولا زمین بارانی و آفتای قبل از شروع بازی قابل تغییر است و موجب می شود که پوشاک بازیکنان در مقابل این تغییرات تغییر کند، قابلیت بازی علاوه بر هوای شب و روز در هوای گرگ و میش یا حوالی غروب نیز ویژگی جدید افزوده شده است که در شروع نیمه دوم هوا شب می شود همانند دنیای واقعی !
- اگر دستور تعویض صادر شود، بازیکن جایگزین در کنار تعویض شروع به گرم کردن می کند و اگر این کار بین بازی صورت گیرد تنها صحنه دست دادن و بغل گردن بازیکنان و شاید صحبت کردنشان نمایش داده می شود، جالب اینکه نتیجه بازی نیز در این صحنه ها نقش دارد و بازیکن موفق و تیم پیروز برای تماشا گران دست می زند و حتی برخی بازیکنان ناراضی از تعویض اعتراضات و رفتار بدی را نشان می دهند به عنوان مثال اگر بازیکن تاثیر گزار و کلیدی بازی را بی دلیل تعویض کنید با این صحنه روبرو می شوید !
- نقش کاپیتان در این بازی بسیار موثر است و در کارگروهی تیم و کارشخصی بایکن کاپیتان توانا و باتجربه بسیار موثر است .
قابلیت بازی به صورت 10 به 10 و یا آنلاین و تحت شبکه !
ویژگی های بازی FIFA 09:
- 500 حرکت و مهارت مختلف جدید که شامل بهبود های بازی نیز می شوند !
- سیستم جدید تشخیص قدرت ضربه که بازیکنان بر اساس قدرت منحصر خود ضربه می زنند .
- سیستم جدید دفاعی .
- حرکات جدید حرفه ای و استادانه بازیکنان خاص !
کنترل بسیار کاملتر و بهتر در قیاص با نسخه های پیشین .
- دوربین عالی بازی در زوایای مختلف .
- گرافیک چشمگیر و منحصر به فرد .
- حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی،40 تیم ملی فوتبال دنیا، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا همچون استادیم ملی انگلستان یعنی ویمبلی لندن .
-تورنومنت های مختلف با 42 تورنومنت که امتیاز رسمی و 61 تیم در مجموع .
و ....
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی FIFA 09:
حداقل سیستم مورد نیاز :
Windows XP SP2 / Vista
Processor: 1.3 Ghz (Windows Vista: 1.5 Ghz)
RAM: 256 MB (Windows Vista: 512 MB)
Video card: 64 MB RAM
Sound card: DirectX 9.0c compatible
DVD-ROM: 8x
Hard drive: 3.92GB
DirectX: 9.0c


لینک تایید مجوز این بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ایی
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=fifa 2009 &search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

فروشنده: فروشگاه ای شاپ

قیمت: 3,000 تومان

درصد :20

خرید FIFA Soccer 09



خرید دستگاه اصلاح موهای زائد
خرید مجموعه ترتیل کامل قران کریم با صدای استاد پرهیزگار
خرید آموزش پر درآمد ترین شغل ها
خرید راهنمای تحصیل در مالزی در دو سی دی/اصل




:: برچسب‌ها: خرید , FIFA , Soccer ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: